GUEST RELATION MANAGER:
GUEST RELATION MANAGER:
Η ξενοδοχειακή αλυσίδα ΝΑΝΑ HOTELS ***** του ομίλου εταιριών ΚΑΡΑΤΖΗ Α.Ε.,που βρίσκονται στη Χερσόνησο Κρήτης, αναζητούν νέους συνεργάτες για την καλοκαιρινή σεζόν 2026
GUEST RELATION MANAGER
Mε καθήκοντα
• Υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή και την αναχώρηση τους και παροχή πληροφοριών για τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου
• Διασφάλιση και παροχή άψογων, πολυτελών, επαγγελματικών και υψηλού επιπέδου εμπειριών εξυπηρέτησης πελατών
• Διαχείριση και επίλυση επειγόντων/έκτακτων περιστατικών
• Συντονισμός των υπηρεσιών μεταξύ των διαφόρων τμημάτων του ξενοδοχείου για να εξασφαλιστεί ότι οι ανάγκες των πελατών καλύπτονται.
• Συλλογή και ανάλυση ανατροφοδότησης από τους πελάτες για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης
• Ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και πρόβλεψη των ανείπωτων επιθυμιών τους
Απαιτούμενα προσόντα
• Απόφοιτος Τουριστικής Σχολής
• Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών, απαραίτητη η εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Άριστη γνώση αγγλικών και γερμανικών ή/και γαλλικών (γνώση τρίτης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.)
• Ομαδικότητα στην εργασία και ευχέρεια στην επικοινωνία
• Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
• Οργανωτικές ικανότητες και διαχείριση εργασιών
• Ικανότητα διαπροσωπικής επικοινωνίας και πολύ καλή διάθεση εξυπηρέτησης των φιλοξενούμενων, ευχάριστη προσωπικότητα και παρουσία
• Πολύ καλή γνώση MS Office και ξενοδοχειακού λογισμικού
Η εταιρεία προσφέρει:
• Άριστο επαγγελματικό περιβάλλον
• Εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
• Μισθός ανάλογων προσόντων
Για συμπληρωματικές πληροφορίες, αιτήσεις και αποστολή βιογραφικών (με πρόσφατη φωτογραφία), παρακαλούμε απευθυνθείτε στο παρακάτω email και στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
- Είδος απασχόλησης:
-
Εποχική απασχόληση
- Δημοσιεύτηκε:
- Τρίτη, 01 Ιουλ 2025
- Επισκέψεις:
- 42